Zielona kawa opinie cena tabletki

Niestety w dzisiejszych czasach bardzo wiele osób ma problemy ze zbędnymi kilogramami i niejednokrotnie nadwagą.

Śmieciowe jedzenie, stres, siedzący tryb pracy, czy po prostu brak czasu na to by zająć się sobą, wszystkie te czynniki i wiele innych mają gigantyczny wpływ na nasz wygląd i oczywiście samopoczucie.

Wiele osób pomimo włożonego wysiłku i chęci nie potrafi schudnąć. Sama doskonale zdaję sobie sprawę ile pracy trzeba włożyć w to, by osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

Coraz częściej słyszymy o bezpiecznych, skutecznych preparatach umożliwiających zintensyfikowanie efektów połączenia diety i ćwiczeń.

Postanowiłam podzielić się z wami moją wiedzą na temat jednego z takich preparatów, mowa o zielonej kawie.

Postaram się wyczerpująco opisać wam ten produkt i uzupełnić opis moimi spostrzeżeniami, ponieważ stosowałam ten produkt podczas kulminacyjnego momentu mojej walki o zdrowie, szczupłe ciało i wyższą samoocenę.

Nigdy nie byłam i nadal nie jestem zwolenniczką „wyręczania się” suplementami w procesie odchudzania.

Pragnę zaznaczyć –  nie ma sensu wierzyć w zapewnienia o istnieniu nadzwyczajnych tabletek, preparatów, które same z siebie w cudowny sposób sprawią, że schudniemy!

Kochani, jeśli nie zadbacie o swoją dietę (a przynajmniej nie zrezygnujecie z fatalnych nawyków żywieniowych) i nie będziecie ćwiczyć – nie schudniecie.

Żadne cudowne specyfiki z reklam nie pomogą bez chęci i motywacji.

Jednak wierzę i sama się przekonałam, że niektóre tabletki odchudzające mogą rzeczywiście wzmocnić efekty naszych wysiłków.

W dalszej części recenzji postaram się jak najrzetelniej opisać wam produkt jakim jest zielona kawa i przedstawić moją osobistą opinie na jego temat.

A więc, czym jest zielona kawa?

Obecnie zielona kawa jest jednym z najbardziej popularnych na świecie suplementów wspomagających odchudzanie.

Wyjątkowo popularnym produktem, który niedawno pojawił się na rynku jest również suplement diety – Green Coffee 5K.

Poznaj inne opinie i cenę GreenCoffe5K

Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że ziarna prawdziwej kawy są naturalnie zielone, ale zwykle są one poddawane procesowi palenia przed sprzedażą konsumentowi, proces ten zamienia ich kolor na brązowy.

Obróbka ziaren zielonej kawy zostaje zakończona tuż przed procesem palenia.

Tego typu ziarna nie posiadają charakterystycznego zapachu oraz smaku jak popularna kawa, ponieważ nie zaszedł w nich jeszcze proces pirolizy.

To co jest dla nas najważniejsze, to fakt, że proces prażenia ziaren kawy zmniejsza ilości chemicznego kwasu chlorogenowego, zawartego w ziarnach.

Kwas chlorogenowy to antyoksydant, który zmniejsza absorbowanie cukru, co zmusza nasz organizm do wykorzystywania zapasów.

Kwas chlorogenowy zawarty w ziarnach zielonej kawy może wywrzeć korzyści zdrowotne w przypadkach chorób serca, cukrzycy oraz nadwagi.

Dlatego zielone ziarna kawy mają wyższy poziom kwasu chlorogenowego w porównaniu do regularnych, palonych ziaren kawy.

Oczywiście warto wspomnieć, iż pomimo odmiennego koloru oraz aromatu, wartość kofeiny w ziarnach nie ulega zmianie.

Informacje na temat zielonej kawy i jej działania krążą wśród dietetyków i zwolenników medycyny naturalnej od dłuższego czasu.

Ekstrakt z zielonej kawy był promowany m.in. przez Dr. Oz już w 2012 roku . Dr. Mehmet Oz jest amerykańskim profesorem medycyny, autorem i prawdopodobnie najbardziej znanym „guru” zdrowia na świecie.

Natomiast producenci suplementów diety zawierających ekstrakt z ziaren zielonej kawy najczęściej wskazują na rezultaty badań m.in. Bryana Burnhama, Joe Vinsona czy Mysore V Nagendran.

Jak działa zielona kawa

Ziarna zielonej kawy zawierają pewną ilość kofeiny, tak samo zresztą jak zwykła kawa, którą większość z nas popija o poranku.

Liczne badania wykazały, że kofeina może przyspieszyć metabolizm o nawet 3-11%. Jednak za główny składnik aktywny zielonej kawy uważa się wspomniany kwas chlorogenowy.

Niektóre badania na ludziach wykazały, że kwas chlorogenowy może zmniejszyć wchłanianie węglowodanów z przewodu pokarmowego, co obniża poziom cukru we krwi i skoki insuliny.

Inne badania (na myszach i szczurach) wykazały, że kwas chlorogenowy może zmniejszyć masę ciała, zredukować tłuszcz wchłaniany z diety, zmniejszyć zapasy tłuszczu w wątrobie i poprawić funkcje hormonu spalającego tłuszcz – adiponektyny.

Konkluzja: jak do tej pory dowiedziono, że zielona kawa hamuje przyrost masy u zwierząt. Może to być spowodowane zmniejszeniem wchłaniania węglowodanów w diecie lub za pomocą jakiegoś innego mechanizmu.

Właściwości zielonej kawy

Warto wiedzieć, iż działanie tego specyfiku poparte jest naukowymi badaniami.

Jakiś czas temu naukowcy odkryli, iż ziarna kawy zielonej zawierają bardzo wiele cząsteczek wspomnianego wcześniej kwasu chlorogenowego.

Jest to bardzo ważny związek, który odpowiada za metabolizm roślin, ale również charakteryzuje się właściwościami bakteriobójczymi.

wlaściwości green coffeePonadto jest bardzo silnym antyutleniaczem. Jednak sam kwas chlorogenowy nie przynosi oczekiwanych efektów.

Wspomniany kwas w połączeniu z kofeiną obniża stopień przyswajania glukozy, co wpływa pozytywnie na szybszą utratę wagi.

Dzięki temu nasz organizm nie magazynuje pobranej glukozy z pokarmu i tym samym przyswajamy mniej tłuszczu.

Również warto dodać, iż inne substancje, które znajdują się w tym popularnym specyfiku przyspieszają spalanie tłuszczu.

Z tego powodu systematyczne zażywanie specyfików na bazie zielonej kawy, a także aktywność fizyczna pozwoli nam pozbyć się zbędnych kilogramów.

Zastosowanie

Na jakie problemy natury zdrowotnej zielona kawa może pomóc?

Wysokie ciśnienie krwi (nadciśnienie ) –  badania wskazują, że u osób z łagodnym nadciśnieniem tętniczym, które przyjmowały ekstrakt z zielonej kawy w określonych dziennych dawkach, ciśnienie krwi zmniejszyło się po 28 dniach leczenia.

Utrata masy ciała  – inne badania pokazują, że przyjmowanie ekstraktu z zielonej kawy w określonej dobowej dawce może powodować utratę wagi w okresie 12 tygodni od rozpoczęcia kuracji. Oczywiście jak do tej pory badania nad zieloną kawą i jej dokładnym zastosowaniem mają charakter wstępny.

Naukowcy wskazują, iż składniki zielonej kawy mogą mieć pozytywny wpływ na chorobę Alzheimera, cukrzycę typu 2. oraz infekcje.

Póki co są to jednak przypuszczenia, które w perspektywie czasu, w wyniku dokładnych badań zostaną potwierdzone lub odrzucone.

Skutki uboczne

Oczywiście pewnie zastanawiacie się czy produkt, o którym można powiedzieć tyle dobrego ma również złe strony.

Osobiście wychodzę z założenia, że nie ma produktów idealnych. Wszystko ma swoje blaski i cienie.

A więc jak wygląda kwestia ewentualnych skutków ubocznych w przypadku zielonej kawy?

Zielona kawa to najprawdopodobniej zupełnie bezpieczny produkt, możemy wyciągnąć takie wnioski biorąc pod uwagę badania przeprowadzone do tej pory na osobach, które ją przyjmowały.

W czasie przeprowadzania badań klinicznych, w trakcie których badani przyjmowali zieloną kawę doustnie w określonych dawkach, nie zostały zaobserwowane żadne poważne działania niepożądane.

Pamiętajmy jednak o jednym – zielona kawa zawiera kofeinę, podobną do tej zawartej w kawie, którą spożywamy na co dzień.

Dlatego też zielona kawa może powodować podobne skutki uboczne wynikające z obecności kofeiny, tak jak i zwykła kawa.

Kofeina może powodować np. bezsenność, nerwowość i niepokój, zaburzenia żołądkowe, nudności i wymioty i inne efekty uboczne.

Spożywanie dużych ilości kawy może również powodować bóle głowy, niepokój, pobudzenie, dzwonienie w uszach i nieregularne bicie serca.

Jakie wnioski się nasuwają?  – WSZYSTKO Z UMIAREM 🙂

Kiedy przyjmowanie zielonej kawy jest niewskazane?

Specjalne środki ostrożności i ostrzeżenia:

Sporządziłam dla was listę dolegliwości w przypadku których warto jednak dobrze przemyśleć używanie zielonej kawy.

Ciąża i karmienie piersią: nie ma wystarczająco dużo wiarygodnych informacji na temat bezpieczeństwa przyjmowania zielonej kawy w trakcie ciąży lub karmienia piersią.

Jednakże zaleca się w tym stanie profilaktycznie nie przyjmować dodatkowych suplementów.

Zaburzenia lękowe: Osoby cierpiące na zaburzenia lękowe nie powinny przyjmować zielonej kawy, gdyż zawarta w niej kofeina może pogłębić problem.

Zaburzenia krzepnięcia krwi: Istnieją pewne obawy, że kofeina zawarta w zielonej kawie może mieć wpływ na zaburzenia krzepnięcia krwi.

Cukrzyca: niektóre badania sugerują, że kofeina zawarta w zielonej kawie może mieć wpływ na poziom cukru we krwi. Kofeina może spowodować zarówno wzrost, jak również zmniejszenie stężenia cukru we krwi. Diabetycy powinni zażywać kofeinę z dużą dozą ostrożności i regularnie monitorować poziom cukru we krwi.

Biegunka: kofeina zawarta w kawie, zwłaszcza przyjmowana w większych ilościach może zaostrzyć biegunkę.

Jaskra: przyjmując kofeinę, która jest zawarta w zielonej kawie, możemy przyczynić się do zwiększenia ciśnienia wewnątrz oka. Wzrost zaczyna się w ciągu 30 minut i utrzymuje się przez co najmniej 90 minut.

Choroby serca: zażycie kofeiny skutkuje przejściowym (ok. trzy godziny), nieznacznym podniesieniem ciśnienia tętniczego. Może to oczywiście mieć duże znaczenie dla osób cierpiących na choroby układu krążenia.

Wysokie ciśnienie krwi: w tym wypadku kofeina może dodatkowo zwiększyć ciśnienie krwi u osób, u których jest ono i tak już wyższe. Efekt ten może być mniejszy u ludzi spożywających kofeinę w codziennej, zwykłej kawie lub innych źródłach równomiernie.

Wysoki cholesterol: Niektóre składniki kawy niefiltrowanej mogą rzutować na wzrost poziomu cholesterolu. Składniki te mogą być zawarte również w zielonej kawie. Jednakże, nie zostało potwierdzone, czy spożywanie zielonej kawy w różnych postaciach może powodować zwiększony poziom cholesterolu.

 Zespół jelita drażliwego (IBS): jak już również wcześniej wspomniałam kofeina w kawie, zwłaszcza przyjmowana w dużych ilościach, może zaostrzyć biegunkę i również może pogarszać objawy IBS.

Osteoporoza: kofeina z zielonej kawy, jak również z innych źródeł może spowodować zwiększenie wypłukiwania z organizmu wapnia. To może osłabiać kości. Jeśli masz osteoporozę, ogranicz spożycie kofeiny do mniej niż 300 mg dziennie (około 3/2 filiżanki zwykłej kawy). Biorąc suplementy wapnia, możemy uzupełnić utracony poziom tego pierwiastka.

Pamiętajcie również o alergiach! Można być uczulonym na ziarna kawy lub kofeinę. Jest to bardzo rzadkie, ale możliwe. Ludzie, którzy są uczuleni na kawę mogą wykazywać objawy, takie jak pokrzywka i trudności z oddychaniem.

Jeśli nie możesz pić napojów gazowanych lub herbaty, to tym bardziej wzrasta prawdopodobieństwo, że możesz być również uczulony na kofeinę.

Czy Zielona Kawa może wpływać korzystnie na nasze zdrowie?

Zielona kawa jak najbardziej może pozytywnie wpływać na to jak nasze ciało wchłania i wykorzystuje węglowodany.

Istnieje teza mówiąca, iż uzupełniając poziom kwasu chlorogenowego, wpływamy na zmniejszanie wchłaniania przez organizm glukozy.

Ten wpływ na metabolizm glukozy może odgrywać ważną rolę ochronną w leczeniu cukrzycy, a także może wyjaśnić wpływ działania zielonej kawy na zmianę masy ciała.

Ekstrakt z zielonej kawy może również pozytywnie wpłynąć na naczynia krwionośne, co oczywiście przekłada się na poważne konsekwencje dla zdrowia serca.

Kwas chlorogenowy działa także jako przeciwutleniacz.

Co ciekawe, jakiś czas temu naukowcy wzięli pod lupę inne możliwe korzyści wynikające z działania kwasu chlorogenowego – jak się okazało może on również poprawić nasz nastrój.

Czasopismo „Psychopharmacology”, w 2012 roku opublikowało wyniki badań sugerujące, że zarówno kawa z kofeiną, wzbogacona o kwas chlorogenowy jak i bezkofeinowa, wzbogacona o dużą ilość kwasu chlorogenowego, pozytywnie wpływa na nastrój i funkcje poznawcze zdrowych osób w podeszłym wieku.

Co mówią badania nad zieloną kawą przeprowadzone na ludziach?

Do tej pory wykonano pewne badania na ludziach dotyczące zielonej kawy, jednakże badań tych nie było wiele i nie były one bardzo skrupulatne.

Badania te są tak zwaną randomizacją, złotym standardem eksperymentów naukowych na ludziach.

Jednym z takich badań objęto 30 osób z nadwagą, a badania prowadzono przez 12 tygodni.

Osoby objęte badaniem zostały podzielone na dwie grupy. Jedna grupa spożywała zwykłą kawę, podczas gdy druga grupa spożywała kawę wzbogaconą o 200 mg ekstraktu ziaren zielonej kawy.

Żadna z grup nie została poinstruowana by zmieniać swoją dietę czy ćwiczenia.

Ten wykres przedstawia zmiany masy ciała w obydwu grupach w okresie 0-12 tygodni:

Jak widać na wykresie, grupa spożywająca kawę z dodatkiem ekstraktu z ziaren zielonej kawy straciła średnio 5,4 kg, podczas gdy członkowie grupy  spożywającej zwykłą kawę rozpuszczalną stracili tylko 1,7 kg.

Tkanka tłuszczowa również zmniejszyła się o 3,6% w grupie przyjmującej ekstrakt z ziaren zielonej kawy, w porównaniu do 0,7% w drugiej grupie.

Inne badania

Kilka innych badań również wykazało znaczne zmniejszenie masy ciała u ludzi przyjmujących ekstrakt z ziaren zielonej kawy.

Warto również w tym miejscu zaznaczyć, że niektóre z przeprowadzonych badań były sponsorowane przez przedsiębiorstwa czerpiące zysk ze sprzedaży zielonych ziaren kawy.

Nie musi to oczywiście oznaczać, że wyniki są nieważne, ale wiadomo, że źródło finansowania badań może mieć pewien wpływ na ostateczny ich wynik.

Konkluzja: kilka kontrolowanych badań klinicznych na ludziach dowiodło, że ekstrakt z ziaren zielonej kawy może prowadzić do znacznej utraty wagi.

Jednakże badania te nie były mocno rozbudowane, a niektóre z nich były sponsorowane przez prywatne instytucje.

Dawkowanie

W zależności od stężenia kwasu chlorogenowego w twoim suplemencie, dawka może wynosić w granicach 240-3000 mg ekstraktu z zielonych ziaren kawy dziennie.

Pamiętajcie aby zawsze postępować zgodnie z instrukcjami dawkowania znajdującymi się na butelce/opakowaniu.

Rada odnośnie dawkowania, która pojawia się najczęściej, dotyczy sposobu przyjmowania zielonej kawy – porcja 30 minut przed każdym posiłkiem.

Jak wyglądają opinie nt. zielonej kawy?

Obecnie green coffee, jak i wszystkie dostępne produkty ma swoich zwolenników oraz przeciwników. Wiele osób twierdzi, iż nie jest to tak skuteczny specyfik na odchudzanie.

Badania naukowe na temat jej tabletek potwierdzają jednak ich skuteczność.

Głównym czynnikiem jest składnik kwasu chlorogenowego, który wpływa na zmniejszenie absorbcji glukozy przez nasz organizm, a co za tym idzie zmniejsza masę ciała.

Wspomaga ona odchudzanie i pomaga pozbyć się zbędnych kilogramów szczególnie wtedy, gdy jej zażywanie połączymy z aktywnością fizyczną, a także ze zmianą naszej dotychczasowej diety.

Ponadto należy mieć świadomość, iż zieloną kawę powinniśmy kupować jedynie u sprawdzonych producentów, ponieważ nieoryginalne produkty zawierają małe ilości ekstraktu i nie przynoszą spodziewanych rezultatów.

Warto pamiętać o wielu cennych właściwościach, w tym między innymi o skutecznym ograniczaniu wchłaniania tłuszczów, jednak my również powinniśmy zadbać o aktywność fizyczną podczas diety.

Czy cena jest przystępna?

zielona kawa cenaCena tabletek z zielonej kawy jest bardzo zróżnicowana. Obecnie w wielu sklepach internetowych możemy znaleźć bardzo atrakcyjne ceny tego produktu.

Jednak nie możemy dać się skusić, ponieważ niska cena często oznacza jej słabą jakość.

Jak już wcześniej wspomniano, tego typu specyfik powinniśmy kupować jedynie od zaufanych producentów, ponieważ tylko wtedy jej systematyczne stosowanie przyniesie nam oczekiwane przez nas rezultaty.

Aktualnie 250 gram ziaren kawy możemy kupić w cenie kilku złotych. Jednak jest to cena za całe tabletki nie uwzględniająca ile naprawdę ekstraktu z niej otrzymujemy.

Produkt oferowany bezpośrednio od producenta jest droższy, kosztuje ok. 160 zł, jednak otrzymujemy tabletki zawierające aż 5000 mg czystego ekstraktu.

Gdzie kupić zieloną kawę?

Jak się okazuje, na rynku istnieje mnóstwo preparatów z zieloną kawą, jednak trzeba być uważnym wybierając odpowiedni produkt.

Uważajmy na podróbki, zwracajmy szczególną uwagę na ilość ekstraktu zawartą w produkcie.

Tabletki innych producentów pod tym względem nie mogą porównywać się z uznaną marką Green Coffee 5k.

Jest to spowodowane właśnie między innymi gramaturą specyfiku i zawartością ekstraktu.

Dlatego ja sama wybrałam i Wam ze swojej strony również polecam zaopatrzyć się w nie na oficjalnej stronie.

Zamów na Oficjalnej stronie GreenCoffee5k.pl

Na koniec – moja opinia na temat zielonej kawy

Jak wspominałam na początku mojej recenzji, nigdy nie byłam zwolenniczką wiary w nadprzyrodzoną moc suplementów i produktów odchudzających.

W procesie zrzucania nadwagi najważniejsza jest odpowiednio zbilansowana dieta i regularne ćwiczenia.

Jeśli jednak chcecie przyspieszyć i zintensyfikować ten proces, jak najbardziej mogę polecić wam zieloną kawę.

Jest to w mojej opinii produkt wartościowy przede wszystkim ze względu na jego naturalność.

Jeśli zwrócimy uwagę na wszystkie wymienione przeze mnie powyżej przeciwwskazania i będziemy się stosować do wytycznych z ulotki nie ma szans by produkt ten mógł nam zaszkodzić, może natomiast zdziałać wiele dobrego.

Kiedy rozpoczynałam swoją walkę z nadwagą, o produkcie tym dopiero robiło się głośno, nie było wtedy aż tylu dostępnych w Internecie opinii na jego temat.

Może również dlatego właśnie się zdecydowałam, nic nie mogło mnie zniechęcić ale jednocześnie nie miałam żadnych oczekiwań, chciałam po prostu pozbyć się nadwagi.

Spróbowałam, poszłam na żywioł i dziś nie żałuję. W ciągu pierwszego miesiąca od rozpoczęcia diety, ćwiczeń i przyjmowania tabletek z zieloną kawą schudłam 6 kg. Potem było już tylko lepiej 🙂

A zatem, podsumowując, jeśli jesteś dorosłą osobą, nie cierpiącą na żadne poważne choroby prócz nadwagi, z pewnością zielona kawa będzie doskonałym dodatkiem do diety i ćwiczeń.

Produkt, o którym możesz tutaj przeczytać jest produktem z największą dawką ekstraktu dostępnym na polskim rynku.

Specjalna oferta dostępna jest jedynie na stronie producenta z dodatkowymi opakowaniami i wysyłką gratis.

Możecie również Państwo skorzystać z 30 dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy w przypadku niezadowolenia z produktu.

Jeśli interesują Cię inne specyfiki z zakresu odchudzania, zapoznaj się z artykułem nt. african mango, acai berry extreme oraz garcinia cambodgia actives.

Skuteczne tabletki na cellulit pomogą Ci natomiast z uporaniem się z tą wstydliwą przypadłością.

Ocena:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *