Trzy kroki do szczupłej sylwetki

Brak komentarzy do Trzy kroki do szczupłej sylwetki

Płaski brzuch, zgrabna i piękna sylwetka to marzenie każdej kobiety, która dba o siebie i swój wygląd. Jest to równie istotne dla naszego samopoczucia i zdrowia psychicznego, to nie bajki, że chudym osobom żyje się lepiej i łatwiej!

Jak jednak osiągnąć zadowalającą nas wagę i obwód w talii?
Co zrobić gdy kolejne metody stosowane przez nas przez długie dni, tygodnie lub nawet miesiące nie przynoszą żadnego skutku?
Vademecum, czyli wszystko o odchudzaniu możemy zawrzeć dosłownie w trzech prostych zasadach!

Zasada pierwsza – Motywacja.

motywacja na odchudzanie

Jest to pierwszy i kluczowy czynnik, który determinuje nas do działania. Jest tak ważny, ponieważ tak naprawdę od niego wszystko się zaczyna. Od odpowiedniej motywacji zaczynamy aktywność fizyczną, dobieramy dietę, zmieniamy tryb życia i robimy wszelkie pozostałe czynności aby schudnąć i np. pozbyć się cellulitu.

Postanawiając schudnąć musisz dokładnie wiedzieć, dlaczego to robisz. Może to być troska o własne zdrowie, lub po prostu ochota na atrakcyjny wygląd. Obierz cel i skup się na nim, imaginując lepszą siebie, taką która z uśmiechem na twarzy wstanie rano i popatrzy w lustro. Musisz wykazać się totalnym egoizmem, bo pamiętaj, że odchudzasz się wyłącznie dla siebie.

Robienie tego dla kogoś to naiwność, nie dlatego, że dana osoba na to nie zasługuje, lecz dlatego, że nie jest w stanie nas to wystarczająco zmotywować. Częste są również sytuacje, gdy nasz ukochany pokłóci się z nami a my w ramach protestu i zemsty wracamy do starych i nagannych nawyków żywieniowych. O ile ugoda z wybrankiem serca jest łatwa i prędzej czy później przychodzi – o tyle powrót do zdrowego trybu życia bardzo rzadko.

Nie warto również stawiać za cel sobie modela, czy modelki z telewizyjnej reklamy, bo to jest niemożliwe. Obierajmy realne cele, które możemy osiągnąć nie za rok, lecz za miesiąc. Metoda małych kroków i dzielenia długofalowych planów to najlepszy sposób na zmotywowanie się do podjęcia pozornie trudnego i długotrwałego procesu.

Zasada druga – Dobierz idealną dietę.

perfekcyjna dietaSpośród naprawdę ogromnej ilości rozmaitych diet, sposobów odżywiania niezmiernie ciężko dobrać taki, który będzie dla nas odpowiedni. Gdy już przeczeszemy ogrom for internetowych, blogów i poradników i wybierzemy interesującą nas pozycję, która nas nasyci i przede wszystkim będzie nam smakować.

Taką dietę możemy również wspomóc przez wyrobienie sobie opinii nt zielonej kawy.

To podstawa aby przetrwać w postanowieniu, nie da się niestety wytrwać jedząc, to co nam niesmakuje, lub nawet powoduje obrzydzenie. Ciekawą pozycją jest dieta kopenhaska, jej jadłospis jest urozmaicony i względnie sycący, więc na początku, kiedy jest to najbardziej istotne nie będzie męczył nas stale głód.

Dobierając dietę, warto rzucić okiem na różnego rodzaju dodatki i suplementy, niesamowicie skuteczny okazuje się african mango, odchudzanie z nim kobiety oceniają nawet na 2 razy skuteczniejsze!

Inne preparaty oparte na naturalnych owocach to wyciągi z jagód acai oraz owocu garcynii kambodżańskiej.

Zasada trzecia – Ruszaj się i ćwicz.

ćwicz by schudnąćNawet najbardziej surowa dieta nigdy nie będzie wystarczająca, aby szybko i trwale osiągnąć wymarzoną sylwetkę, to jest oczywiste. Zastanów się, która forma ruchu będzie dla Ciebie najwygodniejsza i najbardziej dostępna.

Nie jest prawdą, że skuteczne są tylko ćwiczenia A, lub B. Każdy człowiek jest inny, posiada inną kondycję i sprawność ruchową. W gruncie rzeczy obojętne czy będzie to bieganie, rowerek, siłownia czy basen. Ważne aby dążyć do celu, ćwiczenia wykonywać często i regularnie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *