Jak uzyskać efekt idealnych, jędrnych pośladków? Garść pomysłów i inspiracji.

Brak komentarzy do Jak uzyskać efekt idealnych, jędrnych pośladków? Garść pomysłów i inspiracji.

Każda kobieta marzy o idealnej, jędrnej pupie, za które będzie się oglądał niejeden mężczyzna. Jednak takie efekty wymagają wielu wyrzeczeń oraz wiele pracy. Jak uzyskać efekt idealnych pośladków?Garść pomysłów.

Piękne, kształtne i apetyczne

Aby posiadać takie pośladki należy stosować odpowiednie kosmetyki. Idealne pośladki, poza wymienionymi cechami powinny być twarde i gładkie. Nie mogą posiadać oznak cellulitu, ani rozstępów. Takie pośladki wymagają wielu wyrzeczeń. Przede wszystkim należy stosować odpowiednią dietę. Nie służy im siedzący tryb życia i brak ruchu.

figuraOdżywanie

W celu uzyskania idealnych pośladków należy odpowiednio się odżywiać. Dieta powinna być zarówno racjonalna, jak i zdrowa. Mówiąc o spożywaniu posiłków, należy poznać kilka podstawowych zasad. Przede wszystkim posiłki należy spożywać regularnie. Powinno się jeść często, ale za to w niedużych porcjach. Nie można rezygnować ze śniadania, czy drugiego posiłku. Lepiej jeść częściej, ale mniej.

Przede wszystkim nie można zapominać o posiłkach zarówno przed treningami, jak i po nich. Takie spożywanie posiłku zapobiega opadnięciu z sił, a dodatkowo dostarcza organizmowi odpowiednich minerałów i składników odżywczych. Warto jeść owoce oraz warzywa. Dodatkowo należy spożywać produkty bogate w białko, takie jak jogurty oraz białe sery. Pożywienie powinno być bogate w błonnik. Natomiast należy bezwzględnie unikać wszelkich słodyczy, gdyż one negatywnie wpływają na ćwiczenie idealnych pośladków.

posladki
Ogromne znaczenie ma również spożywanie płynów. Półtora litra mineralnej wody niegazowanej dziennie to jest absolutne minimum. Wart pić również zieloną oraz czerwoną herbatę. Takie rodzaje herbat oczyszczają organizm i wzbudzają przemianę materii. Alkohol, kawa i czarna herbata nie wchodzą w grę, należy o nich zapomnieć.

Ćwiczenia

Istotne znaczenie dla pośladów ma ruch. Należy jak najwięcej chodzić. Dlatego warto zrezygnować z wszelkich środków komunikacji, które warto zamienić na spacery. Duże znaczenie ma również gimnastyka w domu. Czas warto również poświęcić pływaniu, czy jeździe na rowerze oraz siłowni.
Warto skorzystać z codziennych ćwiczeń, które uniosą pośladki oraz sprawią, że będą one okrąglejsze. Jakie ćwiczenia wykonywać?

cwiczenia
Przysiady
Jest to obowiązkowe ćwiczeni, które ujędrnia pupę. Jednak znaczenie ma odpowiednie wykonywanie tego rodzaju ćwiczeń. Przede wszystkim należy równolegle ustawić stopy. Następnie stopy rozsuwa się na szerokość bioder. Należy ugiąć kolana i trzymać ciężar ciała na piętach. Ostatnim zadaniem jest mocne wypięcie pośladków w tył.

Wypady w przód
Tego typu ćwiczenia wpływają na poprawę elastyczności bioder. Należy stanąć w rozkroku na szerokość bioder, a stopy ustawić równolegle. Kolejnym etapem jest zrobienie dużego kroku w przód i powolne ugięcie kolan do kąta prostego. W ostatniej fazie wyprost kolan i wrócenie do pozycji wyjściowej.

Wypad w tył
Podobnie, jak w przypadku wypadu w przód. Różnica polega na zrobieniu dużego kroku w tył i ugięciu kolan do kąta prostego, a następnie wyprost kolan i powrócenie do pozycji wyjściowej.

Inne ćwiczenia
Istnieje wiele różnych ćwiczeń, które służą wypracowaniu idealnych pośladów. Poza wyżej wymienionymi można podkreślić również takie ćwiczenia, jak wypady w bok, unoszenie nogi oraz bioder na piłce, most na podłodze, unoszenie nogi w bok, bieg w podporze, ćwiczenia tak zwanego „siusiającego psa”.

przemiana

Podsumowując, idealnym sposobem na stworzenie doskonałych pośladków jest połączenie treningów z odpowiednią dietą, przy czym nie można dopuszczać do uczucia głodu, a trenować należy regularnie.