Chcę dodać ciału jędrności – 3 skuteczne sposoby

Brak komentarzy do Chcę dodać ciału jędrności – 3 skuteczne sposoby

Jędrne ciało to jeden z atrybutów urody. Bez względu na wiek czy masę ciała, jędrna i gładka skóra zauważalnie poprawia wygląd ciała. Niestety – upływający czas, nieodpowiednia pielęgnacja, źle zbilansowana dieta i brak ruchu wpływają negatywnie na jędrność ciała.

Ale spokojnie – nie jest to sytuacja bez wyjścia, gdyż przy odrobinie wysiłku Twoje ciało odzyskać może młodzieńczą jędrność. oto trzy sprawdzone sposoby.

Regularnie uprawiaj sport

Aktywność fizyczna to powszechnie dostępny, najtańszy i najskuteczniejszy kosmetyk. Jakikolwiek ruch, jeśli tylko uprawiany będzie regularnie – przyniesie doskonałe efekty. Spacery, biegi, dowolny trening cardio, siłownia – wybierz taką formę aktywności, której uprawianie będzie dla Ciebie przyjemnością, a nie przymusem.

Najlepsze efekty przyniesie połączenie treningu cardio i siłowego. Dzięki takiej kombinacji usprawnisz krążenie krwi, co polepszy dotlenienie i odżywienie skóry oraz zauważalnie ja ujędrni.

A trening siłowy wzmocni mięśnie i ukształtuje proporcjonalną sylwetkę. Trenuj regularnie i zaplanuj dzień lub dwa w tygodniu na odpoczynek i porządne rozciąganie się. Jędrne uda, pośladki i brzuch – gwarantowane.

Pielęgnuj ciało w odpowiedni sposób

Podstawą jędrnej skóry jet odpowiednia jej pielęgnacja. Mowa tu zarówno o stosowaniu odpowiednich kosmetyków, jak i właściwej ich aplikacji. W drogeriach nie brakuje ujędrniających balsamów czy kremów do ciała. Ich skład bazuje na substancjach aktywnych poprawiających krążenie krwi i limfy, wzmacniających włókna kolagenowe i elastynowe oraz odbudowują naturalny, ochronny płaszcz hydrolipidowy. Najczęściej kosmetyki ujędrniające zawierają:

– kofeinę
– woski i olejki roślinne
– kolagen i elastyna
– algi
– ceramidy
– ekstrakty z owoców i ziół
– koenzym Q10
– witaminy i minerały

Wmasowuj regularnie kosmetyki ujędrniające do ciała, a już wkrótce zyskasz jędrne uda i pośladki. Doskonale, gdy aplikację kremu ujędrniającego połączysz z masażem ciała. Rolowanie skóry, masowanie, ugniatanie – każda technika zlikwiduje cellulit, poprawi krążenie krwi oraz dotleni i ujędrni skórę. Poniżej bardzo fajne zestawienie przygotowane przez Alina Rose:

Najlepsze balsamy ujędrniające… Ujędrniamy ciało:)

Dzisiaj troszkę o kremach ujędrniających dla tych z Was, które akurat za takimi kosmetykami się rozglądają.Choć u mnie największą różnicę w jędrności skóry przyniosła zmiana diety (o której pisałam przy okazji Planu Pięknej Skóry, tutaj i tutaj) to często sięgam po ujędrniające kremy bo po prostu lubię ich używać. Do tego znalazłam swoich ulubieńców którzy na mojej skórze dają naprawdę odczuwalne efekty.
Testowałam wiele balsamów i tym razem pokaże Wam te których używam obecnie i te które bardzo miło wspominam. Warto zaopatrzyć się w trochę cierpliwości i poczekać parę tygodni na efekty oraz włączyć małe zmiany w naszej diecie i masaże aby wszystko ładnie się zgrało. Jeśli macie problemy z utratą jędrności skóry w okolicach pośladków i ud oraz męczycie się z cellulitem zerknijcie na post tutaj.

Niżej znajdziecie parę balsamów ujędrniających, również tych o działaniu antycellulitowym (bardzo dobrze napinają skórę) oraz parę do ujędrniania biustu.

Aby usprawnić penetrację składników odżywczych kosmetyków w głąb skóry, a także dodatkowo pobudzić krążenie krwi – stosuj peelingi dwa razy w tygodniu. Możesz wykonać domowy peeling na bazie cukru i oleju kokosowego, gruboziarnistej soli czy kawy mielonej. Przepis znajdziecie tutaj.

A jeśli mimo regularnego stosowania odpowiedniej pielęgnacji nie zauważasz zadowalających efektów – pomyśl o zabiegach medycyny estetycznej. Najskuteczniejsze zabiegi ujędrniające to: elektrostymulacja, radiofrekwencja, endermologia, laseroterapia czy kriolipoliza.

Pamiętaj o odpowiedniej diecie

Z pielęgnacją ciała jest podobnie jak z odchudzaniem – nie przyniesie żadnego efektu, jeśli nie zadbamy o właściwy jadłospis. Podstawą jest spożywanie warzyw i owoców dostarczających witamin i minerałów, olejów roślinnych dbających o kondycję skóry poprzez dostarczanie kwasów tłuszczowych omega, a także białka będącego źródłem kolagenu. I jeszcze jedno – nie ma zdrowej i jędrnej skóry bez nawodnienia organizmu. Dwa litry wody dziennie to absolutne minimum.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.